czwartek, 4 sierpnia 2011

Stylizacja .

Hej .
Postanowiłam dodać kolejną stylizację ze względu , że długi czas ich nie dodawałam .
Jak wiecie na stradoll pojawiają się sklepy "ukryte" . To znaczy , że trzeba wejść w link ,
żeby dostać się do tego sklepu  .
Niedawno sobie przypomniałam o takim właśnie sklepie Shake it up .
Kupiłam tam świetne buty i pasujące do nich skarpetki .
Więc zrobiłam z nimi stylizację .
Próbowałam dobrać do nich odpowiednie kolory ubrań .
Znalazłam zieloną bluzkę i szare spodenki , same te ciuchy nie do końca pasowały do butów i skarpetek
więc wzięłam pasek . efekt od razu wydawał mi się lepszy .

A oto ta wielce pracochłonna stylizacja ;



bluzka - darmówka
spodenki  -Fudge
pasek - stardoll (bazar)
skarpety- Shake it up
buty -Shake it up

Podoba Wam się ?

1 komentarz: